Inaktuell npf4642 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

npf4642

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: npf4642

Ange ditt födelsedatum 16 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff för att jag kan ta stressiga situationer och jag är servervakt så jag vet alla regler och sånt. Och jag skulle vilja göra servern mer utvecklad inom staff teamet. Och jag är bra på att ta ansvar som jag vet krävs inom staff teamet. Så jag tycker att jag är lämpad till den platsen. Och jag bemöter spelarna professionellt i supp om jag blir det. Men jag är bra på att kommunicera mellan båda parterna i supp. Och jag kan göra bra jobb i support.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns för mycket fuskare/moddare på servern och det ska jag hjälpa till med. Och det vill jag förebygga som helper.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska kolla nogare i noclip och kolla mer skottlossningar. Men moddare är den svåra delen mer änn att man ska specca alla. Men fuskare kan man kolla hur de rör sig och skottlogsen om de har skjutit många konstanta Headshots. Och ksk en pc-check med en mod eller så nu vet inte jag om en helper gör pc checks men man kan alltid hjälpa modsen med det om man vet något

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff rolll innebär att alltid sätta serverns bästa före sina egna åsikter eller relationer för om man hänvisar sina vänner mer även servern så åker man på staff abuse eller något liknande. Det handlar om att vara rättvis med båda parterna och konsekvent i alla beslut samt att tydligt skilja på sin roll som staff och sin unive karaktär. En professionell staff medlem kommunicerar lugnt och respektfullt även i pressade situationer och använder aldrig sin position eller sina verktyg för personlig vinning eller fördel i RP.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag ska vara mer aktiv på staff än min rp karaktär. Men livet går först men jag kommer fortfarande vara super aktiv staff men jag vill också ha ett liv såklart.

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 1.5 år snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som staff. Men servervakt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event är jag inte beredd för jag vet inte ens vad man ska göra och har inget intresse. Donation tycker jag att det är för konstigt system. Och Jobb tycker jag bara är tråkigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka