Accepterad NoxyZzx | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoxyZzx

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
28
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199133280063/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Lideborg

Vad är ditt discord namn? Fearless#8433

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leffe Johansson och är 21 år gammal. Nu när han Inte lever med sina föräldrar så vill han ut i landet och upptäcka hur den riktiga världen fungerar. Han är själv en väldigt stilig och gillar att klä sig i kostym och dricka fräsch champagne. Han är en positiv och hjälpsam Människa och har många mål med livet. Första målet är Till exempel att få folk att se upp till han som en förebild. Han vill också någon gång i framtiden vill han ha chansen att äga en helt egen firma eller bolag. Hans riktiga dröm är såklart att bevisa för sin pappa att han är värd något eftersom han fick nästan ingen uppmärksamhet när han var liten. Hans pappa var alltid upptagen med sitt bolag så dom pratade nästan aldrig. På fritiden gillar Leffe att kolla in bilar och åka på roadtrip i sin nya BMW m2, I framtiden så vill Leffe skaffa sig en Bugatti i Vit eftersom han har alltid velat ha en fin bil för att bevisa världen att man kan gå från noll till hundra, bara om man tror på det. Nära och kära är det viktigaste i hans liv och han har väldigt mycket emot folk som har något emot hans motton eller familj.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa till och bli en förebild på servern. Jag har alltid försökt att godta i en bra roleplay och göra mitt bästa för att få andra att känna sig viktig och välkommen. Jag är såklart jätte seriös inom roleplay och försöker utnyttja den tid jag har. Jag har mycket respekt för varenda en på servern och dömer inte folk även om dom har gjort något dom ångrar. Jag kan alla regler och har läst igenom dem flera gånger noggrant. Ibland kan det vara svårt att ha full koll på reglernas namn men jag kan innehållet som jag tycker är viktigast. Som till exempel att det finns Metagaming och powergaming. Metagaming är att man tar info från OOC och för infon i en IC, denna regeln vet jag men kan ara svårt att hålla koll på själva namnet av regeln. Men efter ett tag vänjer man sig och sen sitter det i huvudet.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att detta är den första servern jag har kört på inom FiveM och jag blev direkt beroende av den! Jag älskar Själva Communityt och älskar att alla på servern är så aktiva och har en bra kontakt med varandra. Och jag känner att det kommer vara kul att vara delaktig i det.

Hur hittade du Unive? Jag hittade FiveM efter att jag såg en tiktok video om top 7 best gta rp servar. Jag laddade ned FiveM och såg Unive högst upp. Jag kunde se att det var en svensk server så jag gick med i discorden och sen joinade spelet. sen dess har jag berättat för mina kompisar om servern och dom har också gått med nu.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min roleplay är att få folk att känna sig välkommen och stöttad. jag älskar att träffa nytt folk och skaffa vänner. Spelet ger mig också en bra uppfattning om hur det kan vara i riktiga livet och är mycket intressant för mig. Som sagt jag vill få resten av Communityt att känna sig välkomna och behövda och jag tror att jag kan uppnå den önskan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, Unive var det första och kommer vara det enda jag spelar på. Jag älskar verkligen detta communityt och kommer fortsätta att spela på servern för enlång tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka