Accepterad NoxyZzx | Ban överklagan [Eken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoxyZzx

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199133280063/

Ditt Hex-ID: 110000145eac73f

Vad är din discord tagg? Vice noxy#8433

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: suntförnuft(orealistisk körning) ~Eken

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde lite fortare än vad ni säger att man får. jag kpörde runt 100 på en väg vid piren skulle ut på motorvägen och ökade min fart lite innan, som jag nu ångrar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde i min vita camaro från piren, skulle ut på motorvägen och då ökade jag min fart. körde runt 100 ksk 200 meter innan motorvägen med ingen trafik alls. jag tänkte inte alls på vad jag gjorde och jag bara körde. jag kickade sen av servern och var bannad i 24h. jag ångrar det jag gjorde men jag tycker att man kanske inte borde bli bannad av fortkörning om man ska ut på motorvägen?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag själv tycker att man bara kan bli kickad eller varnad först så jag tänker på det när jag kör, som sagt jag var stressad och tänkte bara att det skulle va lungt och köra lite fortare. jag är hemskt ledsen över det jag gjorde och det ska aldrig hända igen!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej varit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka på trafikreglerna bättre och jag hade kunnat köra i en lägre hastighet. jag ångrar mig jätte mycket och jag vill verkligen inte vara bannad av ett litet misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att ni är väldigt strikta på det ni säger och jag kommer tänka på min körning till nästa gång. jag kommer följa reglerna mycket mer nästa gång!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka