Nekad noxy | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

noxy

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2004

Vad heter du på discord? noxy#7743

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00 - 03:00
Tisdag 15:00 - 03:00
Onsdag 15:00 - 05:00
Torsdag 17:00 - 05:00
Fredag 15:00 - 05:00
Lördag 12:00 - 05:00
Söndag 12:00 - 03:00

Hur länge har du spelat på Multistaden? 3 - 4 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hade jag blivit servervakt så hade jag hjälpt staffs få en otroligt bra miljö i staden, jag hade bannat/sparkat folk som bryter mot reglerna. Jag hade även dva bilar som står helt i onödan så det blir mer realistiskt på gatorna, Så det inte står bilar överallt osv. Jag hade revivat folk som blivit drabbade av andra som brutit mot reglerna o etc.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt för att denna servern är så bra och strikt, samt största servern i Sverige. Dock så ser jag mycket lallare, och andra som bryter mot reglerna och det förstör för andra som spelar på Multistaden. Därför vill jag bli servervakt genom att ''skydda'' och få staden på den bästa o säkraste plats.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag hade bidragit med att staden hade fått en bättre RP och en skön, safe stad att spela på, så det blir mer realistikt . få stopp på alla lallare och folk som bryter mot reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Jag hade passat bra som servervakt för att jag är vid datorn nästan hela dagarna. Jag har mycket erfarenhet angående regler och vill hjälpa staffsen så dem inte behöver arbeta hela dagarna lång.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill hjälpa till i Staden, och anser att jag är mogen nog och bli en SV. Jag vill helt enkelt hjälpa till så mycket som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv. /svban. /kick. /revive. Är några kommandon jag kan.

Är du whitelistad på serven? Det är klart!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har vart bannad för OOC en gång, min mic funkade inte som den skulle och jag använde /me för och prata men det var riktigt dumt av mig, sen har jag blivit bannad för jag hade vapen på mig och sköt från en bil när jag inte var kriminell. Men har lärt mig av mina misstag, och är kriminell nu så allt är lungt liksom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Spelar bara på Multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka