Nekad Notyou | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notyou

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad är ditt discord namn? _Notyou

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Matte Karlsson, 28

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härlig, Social, spänningsökande.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden för min karaktär är polisiär, uppväxt med polis föräldrar och pluggat polishögskolan har resulterat i en polisiär bakgrund. Framtidsplanerna för min karaktär är att utvecklas i alla olika aspekter såsom kunskap, olika färdigheter men även att lära känna fler och bli omtyckt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min aktivitet och socialitet, jag kan vara otroligt aktiv och vara otroligt social. Detta är två viktiga saker som krävs till en server för att den ska vara bra, aktiv och social. Just dessa två saker kan jag bidra med till servern för att höja spelarupplevelsen och servers kvalitet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst kan man göra på olika sätt, tillexempel som polis att man låter personen komma iväg från en biljakt och inte prejar dem direkt. Samma sak kan även vara som krim, att man låter polisen ta fast än någon gång då och då eftersom det är sådant som händer i verkligheten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag har lärt mig ofantligt mycket av mina misstag. En sak jag lärde mig är att inte falla för grupptryck och att ha en egen åsikt, även att man inte ska pusha folk in i ett grupptryck då jag vet hur det är att bli förtryckt av en grupp.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming - Använder sig av information man inte fått till sig i karaktär. T.ex. kollar på en stream och använder sig av den infon. & FailRP - När man avviker från rollspelandet, alltså att man slutar RPa

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning: Permanent Avstängd

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka