Accepterad Notyou | Ban överklagan [Naounee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notyou

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199215457658/

Ditt Hex-ID: 11000014ad0b57a

Vad är din discord tagg? NotYou#5177

Vem var det som bannade dig? Naounee - Helper

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ttculj Anledning: Bugg abuse, åker igenom stängsel och så vidare som ej har hitbox Går ut om: 0 dagar 23 timmar 59 minuter Placerad av: Naounee

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår Naounee helt med att han bannar mig och tycker det är rätt av han men varför var ju då pågrund av att jag körde igenom staketena som finns lite överallt i staden och körde i runt 200-250km/h (maxade vid en raksträcka i runt 280km/h kanske såg inte exakt men nått sånt var det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på polisstationen med en kille vid namn "Elverskog" där vi valde att vi skulle spana och skulle spana i grove street. Innan detta hade "Elverskog" varit och träffat på en annan kille vid namn "Skalman/Anders tegnell" alltså chefen över grove street pizzeria så då sa "Elverskog" att vi skulle dra till grove street pizzeria först för att träffa på "Skalman/Anders Tegnell" då kör jag förbi skroten södergående, väst om skroten sedan kör jag in mot skroten östergående och sedan kör förbi gamla whyos huset där Tala Family bor i nuläget norrgående mot pizzerian alltså vägen mellan pizzerian, gamla falck, zigenar huset och tala family där kör jag i runt 200-280km/h som jag nämnde innan och kör igenom ett buggat staket. Meningen med att jag körde igenom var inte att bugga mig igenom eller något tänkte mest "preja in" i staketet vilket kanske är lite sunt förnuft och ja det är sunt förnuft men inte darför bannen blev placerad, efter detta gick jag och "Elverskog" in i grove street pizzeria och där inne var vi i ca 20 sekunder sedan blev jag bannad av Naounee

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker att själva anledningen var felaktig med "Bugg abuse, åker igenom stängsel och så vidare som ej har hitbox" men att bannen var korrekt bara anledningen då jag tänkte köra på staketet sedan köra vidare inte att jag skulle bugga mig osv. Personligen så vill jag helst bara få en kortare ban på runt 4-6h då jag har ett scenario planerat kl 20:00 och gärna vill vara med på det då jag kommer spela en stor del i det scenariot men inget som spelar sådan stor roll i denna frågan just nu. Men ja jag gjorde fel och märkte snabbt efter jag körde på igenom att det var fel av mig att göra det för att det var det, det kan nog både jag och Naounee hålla med om att jag gjorde fel. Men i slutsatsen var det inte min "intention" att göra regelbrott så tycker att han lägger en ban är fullt korrekt bara inte anledningen och tiden så en ban på 2-6 timmar skulle passa bättre enligt mig för under den tiden hinner jag fatta det felet jag gjorde osv medans jag får min "bestraffning" pga de jag gjorde

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag har runt 11-13 bans vet dock inte exakt då jag ej kan komma in och se men jag gissar på runt 11-13 bans. Aldrig blivet bannad för något sådant innan varken bugg abuse eller kört igenom något men eftersom jag blivet bannad av det nu har jag snabbt tagit lärdom av bannen som blev lagd på mig men till ämnet. Jag har tagit bra med lärdom av mina FD bans samt försökt/gjort ban överklagan på dem flesta bansen jag har fått. Försökte länka ban överklagan men mitt gamla konto "SvanteWH" togs bort där alla mina andra trådar också togs bort så det gick inte så bra men iallfall det var ett tag sedan jag fick min senaste ban, gissar på uppmot 1-3 månader men har faktiskt ingen aning (Inte heller så bra på tids uppskattning) men jaja och hur jag har lyckats med tagit lärdom från bansen är att jag inte begått samma regelbrott igen så ett litet scenario, ifall jag skulle blivet unbannad nu så skulle jag kunna leva på heder att aldrig begå något liknande regelbrott igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självfallet skulle jag gjort annorlunda i det scenariot.

Scenario 1: Inte alls kört dit

Scenario 2: Tagit en annan väg

Scenario 3: Kört åt sidan istället för att försöka preja sönder staketet

Scenario 4: Att inte jag skulle kört

somsagt finns många olika sätt att göra det på men jag tog den dåliga vägen istället som jag lärt mig av men tycker att jag förtjänar en ban då jag ska först och främst ha ett stort scenario kl 20:00 men också att jag har lärt mig av min ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart att jag har lärt mig av bannen som blev lagd på mig, det är meningen med bans att man ska lära sig av det så svar ja jag har lärt mig av bannen och veta hur jag kan göra istället för så som jag gjorde då

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är uppenbart enligt mig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka