Accepterad Notyou | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notyou

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199215457658/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ad0b57a

Vad är din discord tagg? NotYou#5177

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Bild på banmeddelande: bild_2023-05-25_145138375.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt en kille som jag trodde var gärningsmann men han ej var. Rätt simpel ban om jag ska vara ärlig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega N'golo åkte runt då det blev en extremt stor skottlossning fullt med pickup trucks och större SUV's osv. Vi drar oss vidare till där kollegor blev skjutna och jag ser en kollega skjuta mot en bil och jag tar det som ett greencard att neutralisera mannen då dem hade ungefär en likadan bil som alla andra hade och stog mitt i en pågående skottlossning mot poliser och andra civila människor. Ja fel av mig att skjuta så mycket men om jag ska vara ärlig var första 4-6 skotten varningsskott och skrek "ut ur bilen" men dem hörde nog ej då jag stog så långt iväg, sedan så neutraliserar jag en av mannen med att försöka sikta så långt ner på rutan som det bara går för att träffa bröst/axel området. efter typ 15 min drar jag iväg till fots några hundra meter bort och gömmer mig då min farsa ropar på mig med att hjälpa till och självklart att jag gör det då. Efter det får jag pm av sonkiez och säger att jag ska komma supp men svarar att jag ej e hemma då jag ej var tillgänglig till datorn i det läget så fick en bann i 2 dagar,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte fel från vinkeln i det klippet som ni troligen sätt men utan att det var ett misstag från min sida. Jag trodde mannen var gärningsman pågrund av sitt fordon och positionen så då sköt jag vilket var mitt misstag att jag ej dubbelkolla att det faktiskt var en gärningsman

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad av anledningen RDM vad jag kommit ihåg. Men ja jag har inte blivit bannad för något 2x så jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, tagit skydd och ej skjutit. Simpel lösning

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, tänk en till gång. är det verkligen en gärningsman eller bara något som åkt snett och är vilse o rädd

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka