Nekad Notyou | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notyou

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199215457658/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ad0b57a

Vad är din discord tagg? NotYou#5177

Vem var det som bannade dig? Target

Hur lång tid var din ban? 3 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-03-04_222513455.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Snackade ooc, vad jag kommer ihåg så sa jag xottic & axeoo men mycket möjligt att jag sa något mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade ooc basicly, finns inge mer o säga me saken. de va ba rent utsagt cp av mig o aa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte, inte fel överhuvudtaget. jag gjorde ju fel, och ifall jag får chansen att bli unbannad senare eller nu efter banöverklagan kommer detta ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad av en sak 2 gånger förutom polis korruption (1 gång med baloo, 1 gång med överlag korruption som polis) så ja jag har tagit lärdom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte sagt xottic och inte snackat ooc, finns ju inte så mycke mer att säga förutom att de va helt cp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja självklart, kommer inte snacka ooc ingame igen. alltså inte direkt en svår ban om man säger så, jag snackade ooc ingame och det får jag stå för men har nu suttit ut ca 10 timmar på min ban så skulle blivit extremt glad om jag skulle blivit unbannad tills imorgon eller bara att min ban blir förkortad eller liknande. Men ja svaret på frågan är att ja jag har lärt mig av min ban vilket är att jag ej kommer snacka ooc ingame mer för jag vet vad som kommet hända

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart att jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka