Accepterad Notyou | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notyou

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199215457658/

Ditt Hex-ID: 11000014ad0b57a (Hex)

Vad är din discord tagg? NotYou#5177

Vem var det som bannade dig? Limpis, samt några till Mods & Helpers som satt med i support men kommer ej ihåg vilka/vem

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-02_181107053.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag var korrupt, jag erkände i support att jag gjorde fel. Samtidigt jag gjorde själva regelbrottet så kände jag att det var fel och att jag ej skulle göra det men var i det "Mentala läget" där man enbart ser fördelar och ej nackdelar såsom att "ifall jag gör detta så får jag pengar" och inte att "jag blir bannad när jag gör detta". Möjligtvis lite dåligt förklarat men tror ni fattar iallafall. Så tillbaka till själva frågan varför då staffsen valde att banna mig var för att jag gjorde fel och det är både jag och Limpis helt medvetna om, inget att sticka under stolen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så satt jag i donations rum och hade varit med och donerat för en mc klubb som jag skulle börja med prospect roll i. 5-10 minuter efter blir jag indragen i support av någon staff som jag nämnde tidigare men kommer ej ihåg vem det var tyvärr pågrund av var ett tag sedan jag faktiskt blev bannad. Så precis innan jag blev bannad hade jag donerat 150kr in till Unive vilket var min del ur gäng uppköpet som vi tillsammans gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej. Absolut inte felaktig ban över huvudtaget att den var felaktig. Jag gjorde extremt mycket fel i det jag gjorde och det kände jag när jag faktiskt gjorde det men såg inte nackdelarna. Tänkte mest att "ähh de e dåligt men inget sämre kan hända" och det var nog darför jag höll på med det. ("darför" Var rätt så långt tag sedan jag faktiskt blev bannad och denna insident hände så berättar inrpincip bara vad jag kommer ihåg då jag inte vill missleda med falsk information. Bättre att gå på exakt det jag vet än chansa på grejer som kan vara fel ifall ni fattar vad jag menar.) Men då somsagt det var fel av mig och ifall jag kommer tillbaka till Unive så kommer jag aldrig vara korrupt mer eller göra något liknande överhuvud taget eftersom nu vet jag faktiskt vad det finns för konsekvenser till saker som man ej bör ha gjort,

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mestadels har ju varit små bans som svbans osv men fått dem flesta unbannade. Troligtvis någon 1-2 dagar ban men har för mig att dem också blivit unbannade tillslut men då dem större bansen. I somras med thore, baloo osv, ni vet redan om allt där och min förra ban överklagan angående det, så antar att jag ej behöver gå in i detalj på det eftersom ni redan vet det mesta angående det. Ifall ni undrar har jag ingen kontakt med någon av dem förutom sjoturtle men inte varit så aktiv med honom på senaste tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Alltså bara inte göra det jag gjorde, finns inget annat att säga direkt. Ja, jag gjorde fel och hade jag ändrat på det så hade jag bara inte gjort det överlag. Tyvärr vet jag inte riktigt vad jag ska säga förutom att bara inte göra det, liksom det var fel av mig men tyvärr finns inget och ändra på nu men lärt mig en rejäl läxa av det iallafall

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, först o främst att det kommer stora konsekvenser, även fast man ej tror det så gör det. Skulle säga att det är det mest värdefulla jag lärt mig om kommer anpassa mig till detta rejält ifall jag blir accepterad tillbaka in i unive's community. Men också då dem självklara grejerna som att man ska ej vara korrupt, folk kommer komma på än även fast man ej vet, sanning kommer man längst på osv. Alltså dem mer "självklara" grejerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajemensan

Glömde skriva förut men ifall den blir nekad. Finns det möjlighet att få anledning till beslutet?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka