Nekad Notyou | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notyou

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Svante

Vad heter du på discord? NotYou#5177

Ange ditt födelsedatum 9 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Är inne på unive några timmar om dagen och rpar polis

Hur länge har du varit medlem på Unive? Totalt - 1 år typ, nu senaste gången ca 2-3 mån

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1080205311220129932/1089495895428575282/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Inget särskilt om man kollar med en vanlig medlem, en sv's uppgift är att rpa vanligt och att ifall att man ser något så bannar man. Såsom att ifall jag är på piren som polis och ser en VDM sent på kvällen när ingen staff är online eller epccar just där så tar man och svbannar personen, sedan kan man skicka in i förlängningsban. Så sammanfattnings vis ska man ej göra något speciellt utan enbart ifall något händer så kan man banna. Ett motto som SV är att man ska banna ifall något är fel men man ska ej leta efter fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag är en aktiv rollspelare på unive som har bra med erfarenhet som SV så kommer jag passa dunder som servervakt eftersom då somsagt jag vad som är rätt/fel beslut där det krävs att man alltid gör rätta besluten

Sedan som att jag är Avd chef - vapenavdelningen och hållert i många utbildningar med vapen så är det ett stort stöd att jag kan revivea mig själv och mina elever på utbildningarna

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ifall man tillexempel ressar ifall man har blivit skjuten, alltså när man gör något som man ej ska göra. Men också att man tillexempel rullar med en polare och han powergamear men man ej bannar för att vara snäll klassas det som korruption pågrund av att man ej använder sina sv perms till rätt saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka