Nekad notseugos | Ban överklagan [Dumle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

notseugos

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199092259497/

Ditt Hex-ID: 11000014378daa9

Vad är din discord tagg? seugos#9060

Vem var det som bannade dig? Marja-Lisa

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: seugos) - unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag gjorde ett fel alltså att jag Powergamed inte med min mening eftersom att när jag nuddade lastbilen så flög jag inte av mopeden den började inte ryka heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag nuddade en lastbil med sidan av min moped sedan körde jag vidare som inget eftersom jag flög inte av och den började inte ryka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag skulle stannat och RPat skadad, och där med göra ett scenario med sjukvården

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag lärde mig att torget var en GZ och att det inte är acceptabelt att slås eller hålla på med kriminella aktiviteter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle ha stannat och RPat skadad, där med gjort ett scenario med sjukvården

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ta det lugnare i trafiken, Och jag skulle ha stannat och RPat skadad istället för att köra vidare

Har du läst våra regler? Ja

Ifall jag blir nekad skulle någon föklara vad jag skulle kunna utveckla bättre! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka