Nekad Notorious | Ban överklagan [Trippy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notorious

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Användarnamn: Notorious

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993150947/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: stenen

Vad är din discord tagg? [9-31-97] Tony - Stenen #0018

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Tar ut pengar från sjukvård utan tillåtelse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de trodde jag ej hade pratat med någon inann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle ta ut en bonus som jag och min chef pratade om dagen innan, alla i kåren skulle få en bonus för de hade jobbat på så hårt och bra. Jag tog därför ut min bonus eftersom jag hade fått tillstånd av min chef och sedan efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det är en felaktig ban därför att jag pratat med min chef som sa att jag skulle ta ut en bonus och ville att alla skulle ha denna bonusen, därför har jag inte gjort något fel eftersom jag haft tillåtelse.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat bett min chef ta ut pengar istället men trodde vi var överens om samma sak och trodde därför inte att jag skulle bli bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att chefen alltid ska ta ut bonusar även fast man fått tillstånd att göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Jag håller med att denna ban var felaktigt, Jag kan instämma att vi alla på kåren skulle få en bonus på cirka 250-300K, Tony var inte inne den kvällen utan skulle ta ut sin bonus dagen efter. Ser ingen anledning till detta om det inte finns nån information som inte är framtagen.

Harry Wisen. Läkare inom sjukvården [9-31-70]

Senast ändrad:
Tja, det verkar blivit ett missförstånd här tror jag, Stenen var inne igår när vi snackade om bonusar, men var tvungen att gå innan vi pratade färdigt. Alla var inte inne igår och Stenen var den första biträdande eller uppåt att komma in idag, så jag antar att han trodde att han skulle ge ut bonusarna till alla dom kollegorna som det gällde.

Mehmet - Jackson 9-31-98

Är det möjligt att han kanske tog ut 3 miljoner i misstag istället för 300K, Det är ändå bara en 0 skillnad. Jag vet inte dock hur det systemet fungerar. Men det låter rimligt för mig.

Är det möjligt att han kanske tog ut 3 miljoner i misstag istället för 300K, Det är ändå bara en 0 skillnad. Jag vet inte dock hur det systemet fungerar. Men det låter rimligt för mig.
Då kan man sätta in det igen. Det gjorde han inte. Det var fullt medvetet.

Nekad, du får vänta några dagar. Det var en fullt giltlig ban.

Låser & arkiverar :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka