Accepterad Notorious | Ban överklagan [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notorious

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Användarnamn: Notorious

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993150947/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: stenen

Vad är din discord tagg? [9-31-97] Tony - Stenen

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att han enbart hade sin historia och lyssnade inte på vad jag hade att säga.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis vart stannad av polisen och jag åkte förbi för att fråga vad som hade hänt, blev sedan påkörd av en vit BMW bakifrån och valde därför att köra därifrån. Efter ett tag åkte jag runt och kollade ifall min kompis var kvar och då sa han att jag skulle stanna vid platsen där jag senare vart bannad för copbaiting. Tycker även att det är fel att polisen riktar vapen bara för att man vill kolla vad som hänt med sin kompis utan förvarning. Det var även många fler personer vid platsen men jag frågade vad som hade hänt och han gick därför på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är en felaktig bann då jag inte försökte störa utan kolla till min kompis, jag åkte förbi för att kolla läget och polisen riktar vapen vid första kontakt, samt att jag fick inte berätta något av vad som hade hänt utan blev bara bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i situationen men ville kolla hur det var med min kompis, men tycker inte jag störde deras arbete. Det var även ett flertal andra personer på platsen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte åka nära polisen vid ett stopp utan att bara åka vidare även ifall man känner han som blev stoppad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka