Accepterad Notli | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Notli

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198067414211/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tomas

Vad är ditt discord namn? Notlli#6803

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 1990

Berätta om din karaktär. Bogdan är en rättvis men ibland vilsen individ. Efter att förlorat hela sin familj i en maffia uppgörelse i sitt hemland så tvingades han att rymma. Bogdan hade bra kontakter lite överallt i världen. Han är 32år gammal och har stort intresse för vapen. han samlade nämligen på alla möjliga vapen i sitt hemland. Nu får han skapa ett nytt liv i den nya staden med många möjligheter.
Oavsett vad så förstår han vad kriminell betyder.
Så just därför har Bogdan bestämt sig för att bli polis. frågan är bara om han orkar trycket att byta från dunder kriminell till Polis.
Han har drömt om att få vara polis väldigt länge, problemet var att hans familj var för kriminella för att det skulle vara möjligt.
Efter att familjen kolavippen så blev Bogdan lite annorlunda innanför pannan. Han tappade alla sina känslor och är numera väldigt kall och stel.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bidra med någon nytta till servern! Poliser brukar vara i underläge efter man läst några ansökningar!
Jag kommer lira seriös RP så fort man fått kläm på allt man kan göra :)

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har ca 6 polare som spelar på server som just fått igenom sin WL. Hade varit skoj med lite bra RP med gubbarna!

Hur hittade du Unive? Via några vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Tycker det är roligt med olika scenarion samt att jag vill utväckla min RP nivå eftersom man får fler möjligheter när man är WL.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka