Nekad NotEdvin | Medlem ansökning Jonte.1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotEdvin

Icke Medlem
Meddelanden
1,016
Reaction score
56
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? notedvin

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Robert Karlson 30 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Laglydig, arbetare, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Robert Karlson och han föddes i Stockholm 1995. Han hade en tuff uppväxt och det har fått han att vilja bli polis. Han har varit polis, sjukvårdare och chef på andra företag genom åren men nu arbetslös. Han har aldrig varit kriminell och han har inga planer på att bli det. Han gillar fordon och att hjälpa personer. Han är väldigt bil intresserad vilket gör att han är villig att jobba inom olika typer av branscher där bilar förkommer i arbetet. Båda hans föräldrar gick bort i en bilolycka när han bara var 10 år gammal, ända sedan dess har han inte kunnat stå ut med att vara i närheten av bilar fram tills nu. När föräldrarna gick bort fick lilla Robert bo med sin farbror som jobbar inom polismyndigheten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra me bra rp, Jag har spelat på servern till och från sedan 2020 och sammanlagt fått 4 bans. Jag vill rollspela som polis och dela med mig av min rp-nivå och bara ha det kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska vara beredd på att förlora vissa scenarion för att det ska vara realistiskt och kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? 3 mars 2021 - "låg rp" - 360 dagar (upphävd) Det var ditt första ban! "Låg RP" innebär att du inte höll en bra rollspelskvalitet. 24 juni 2021 - "lall och rdm" - 5 dagar (upphävd) "Lall" (§4.2d) är när en karaktär bara lallar runt utan bakgrundshistoria, och "RDM" (§4.1a) är att döda andra spelare utan giltigt scenario. 31 januari 2022 - "suntförnuft" - 0 dagar (upphävd) "Sunt förnuft" (§4.1j) är en grundregel som säger att du ska göra det som är rimligt och realistiskt. 24 juli 2022 - "Suntförnuft, hoppar in i bilar utan tillåtelse" - 0.5 dagar (upphävd) Här bröt du mot sunt förnuft genom att hoppa in i andras bilar utan tillåtelse.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming, new life rule, vehicle deathmatch, cop baiting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit staff och servervakt flera gånger.

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka