Accepterad NotBeomgyu | Medlem ansökning [BATTULGA][QueenTiki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotBeomgyu

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121863491

Vad är ditt namn i verkligheten? Ines Eriksson

Vad är ditt discord namn? NotBeomgyu#2989

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Cleo Nygård föddes 2001 den 5 april. Hon är uppvuxnen till en början med sin mamma och pappa i ett tryckt husshåll. Men när Cleo var tio år började hennes pappa dricka och Cleo och hennes mamma tvingades flytta. Dem flyttade från alla Cleos kompisar och nära oc kära. Cleo började i en ny skola på det nya stället. Hon gjorde så gått hon kunde men hade svårt att passa in. Ingen var direkt taskig mot henne men hon kände sig alltid änsam. Det känndes som om hon var genomskinlig. Hela mellanstadiet och högstadiet var en jobbig period för Cleo och vid femton års ålder hade hon en mängd av ångest atacker. När grundskolan äntligen var avklarad med okej betyg fick Cleo ett nytt hopp. Gymnasiummet väntade. Men till Cleos besvikelse blev det inte heller någon vidare. När allt var avklarat och Cleo tagit studenten vid 19 års ålder gick hennes mamma bort i Canser. Detta gjorde Cleo extremt ledsen och otrygg. Hennes mamma var hennes trygga punkt. En yttligare svår period stod på glänt. Men Cleo var stark och klarade sig igenom den. Efter att ha sörgt klart efter sin mammas död ville Cleo ta tag i livet. Hon ville lämna det gammla bakom sig och starta upp ett nytt liv. Därför bestämmde Cleo sig för att flytta till Unive. Nu ville Cleo att det skulle gå bra för henne för en gångs skull och satta på sitt bästa jag. Vilket lyckades. Kort efter att ha flyttat till Unive så fick Cleo vänner och började umgås med folk igen. Hennes lev var äntligen tillbaks igen. Idag är Cleo 20 år och lever med sina vänner. Hon är en social, ansvarsfull och omtänsam människa. Hon är väldigt överbeskyddande över sina vänner. Det bästa hon vet är att hänga med kompisar och att umgås med andra människor. Om det talas om att dra till klubben och hänga så är Cleo alltid på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag har många kompisar som kör på Unive. Unive är också en väldigt stor server och därför finns det mycket folk att rp med vilket jag tycker om. Jag tycker det jätte roligt att kö på Unive och därför vill jag också bli medlem. Jag kommer att bidra till en bra och en seriös rp och jag kommer ta del av utvecklingen till servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har många kompisar på Unive och det är mycket folk som kör på Unive. Jag tycker att folk har bra och seriös rp vilket jag gillar.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsade om det och jag testade och tyckte det var mycket roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål i rollspelet är att träffa mycket folk och ha så kul som jag bara kan. Jag vill höja min nivå på rp och gå från nybörjare till bättre och bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? I unive vill jag börja jobba på mekonomen. Det verkar roligt och jag gillar att hjälpa människor. Jag vill köpa fina bilar eller kanske till och med båtar. Men mitt störsra mål är bara att ha roligt. Och jag vill att det ska vara så trevlig stämmning som möjligt vilket jag kommer bidra med.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv deltagare i andra servrar just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka