Ej Antagen NotBame | Chef-jobb ansökan[Gokart] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NotBame

Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Søren's Gokart

Vad heter du i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? NotBame#1560

Ange ditt födelsedatum: 13 Mars 2007

Hur länge har du spelat på Unive? runt 3 år, från och till

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Har varit delägare på Mekonomen tidigare men det var ett tag sedan. Detta har dock gett mig en inblick i hur jobb på servern fungerar. Jag har då jobbat med personen som ska bli min framtida delägare där vi båda haft höga roller inom jobbet och fått styra och ställa lite.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Att utveckla populariteten och ge folk något nytt att göra. Vet nämligen att det är många som har efterfrågat go-kart på servern. Bland dessa även jag, ser därför fram emot att få styra upp något där. I framtiden har jag stora planer om att skapa olika mini event eller olika event överlag. Jag ser även fram emot att utveckla både min och min delägares karatärer ansvarsmässigt och på ett personligt plan. Det viktigaste enligt mig är att vi kommer såklart hålla stället aktivt på flera plan. Både aktivt från kunder och genom att se till att våra arbetare håller sig aktiva och sköter sina jobb. Rensa de som inte är atkiva och anställa nya när det behövs.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag slutar vid 15- 16 tiden på vardagarna och spelar du från att jag kommer hem till runt 00. Dessa tider gäller även för min delägare. Under helgerna är jag aktiv från runt 10 till 00 - 01.

Har du läst våra Regler? Ja

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka