Accepterad NoTAxY | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoTAxY

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/080129/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? NoT_AxY#3258

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jack Svensson och är en svensk man runt 21 år gammal. Hade en familj då jag var liten men sedan dog mina föräldrar men han har tagit nya tag och har försökt att skapa ett nytt kapitel i mitt liv. Han bor just nu vid i ett motell och kan betala mina räkningar med pengar över. Han har en dröm om att skaffa ett fint hus och kunna leva som en “vanlig” människa och ha det bra med ekonomin. Jack gillar att gymma, köra motocross, bilar och mat. Jack jobbar just nu på postnord men är inte så mycket på jobbet för han tycker inte det är så speciellt roligt. Jack vill kunna få ett jobb inom bilbranschen men det kanske ändras genom åren. Jack spenderar mycket tid på gymmet och även mycket tid med sina bilar och motorcyklar. Jack är även väldigt social men misslyckas att få många vänner men, han försöker han är ju ändå nyinflyttad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive eftersom att jag kommer bidra med fin och bra RP. Jag är relativt erfaren på RP men taggad på att bli ännu bättre, jag kommer att försöka att vara så bra som möjligt men även lära mig av min misstag som jag inte ska göra igen, om det skulle inträffa en incident där jag blir banan/avstängd. Jag tycker även att jag ska bli medlem på Unive för att jag vet att det finns många bra människor som jag kan lära mig ännu mer av mer en vad jag redan kan. Jag vill vara en del av communityt eftersom att jag sett vissa server videos på YT och tycker denna servern ser extremt rolig ut och sett den i mitt flöde.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den staden som jag tycker mest om och ända jag spelar på spelar på.

Hur hittade du Unive? Jag har sätt den i mitt flöde men har skrollat för bi den men efter sett på många streamers och provat spela på den ett tag och insätt att det är den bästa servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål inom rollspelet är att kunna uttrycka mig på så realistiskt som möjligt som exempelvis: ledsen, glad eller arg. Och i slut endan leva ett liv som krim.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli ännu bättre på att rpa och att göra så alla har en så bra tid som möjligt och att nå min bästa rp nivå.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top