Nekad NoTAxY | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NoTAxY

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/080129/

Ditt Hex-ID: 11000010719ea48

Vad är din discord tagg? NoT_AxY#3258

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han inte såg hela scenariot om jag skulle jag också bannat för att jag inte sätt det från början men om han skulle så hade jag inte bannat mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom ifrån polisen efter ett scenario då jag pranka en spelar. Sen när jag kommer till platsen så börjar tjejen som jag prankade att slå mig och sa att hon skulle skjuta huvet av mig och då gjorde jag självförsvar och slog tillbaka och sen blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. inom den perioden som han kolade på så tycker jag inte att den var felaktig men om han skulle set allt från start till slut så tror jag inte han skulle banat mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dom flesta har jag blivit godkänd men de jag inte blivit de på är det att jag varit ny på servern och inte var den bästa på att rpa men nu tycker jag att jag har förnedrats enormt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat strunta i att slå henne men i scenariot tyckte jag inte det var fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att strunta i att slå

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka