Accepterad nota.rl | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nota.rl

Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199452769891/

Ditt Hex-ID: steam:110000158f5ce63

Vad är din discord tagg? nota.rl

Vem var det som bannade dig? hapyxz

Bild på banmeddelande: bild_2025-08-28_211625788.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte rpa på skador under rånet jag gjorde igår

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde juvel rån jag körde in i en vägg och blev så himla stressad så jag inte tänkte på att rpa på skadorna

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. anledningen varför jag tycker det är felaktigt hapyxz bad mig hoppa supp på discord jag såg inte att jag hade fått något jag fick ingen privat sms ig eller staff samtal så jag kunde veta att jag skulle och jag blev bannad för något som hände igår sen skrev han igår att jag skulle hoppa sup då så hoppade jag någon minut innan han skrev och prata med en annan grabb som jag trodde att hapyxz ville att jag skulle prata med men antar att han ville att jag skulle hoppa sup direkt efter ajg var klar med mitt första ärende och blev bannad för något som hände igår vilket jag tycker dom borde tagit tag i då och inte idag. samt så prata jag med lama eller vad han hete innnan det så sa han att jag kunde få en krim varining för att vi hade pratat om det då och att aa lite om händelsen igår

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. powergaming, inte rpa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat rpa på skadorna

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag ska rpa på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka