Nekad Not_NooBOnYt | Ban Överklagan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Not_NooBOnYt

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199206281254/

Ditt Hex-ID: 11000014a44b026

Vad är din discord tagg? 11tazoh

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja 320 tror jag banna mig för min bete som staff. Mitt gäng eller mina kompisar eller vad man ska säga var i en skottlosning, jag var i noclip och jag ressade en av mina kompisar efter skottlossning så han skulle slippa kryckan. Efter detta hände så tog Ludde mig i support där han frågade varför jag ressa han och då ljög jag för han och sa han skrev en report. Men han märkte ju att jag ljög eftersom det inte stod i logs. Ja efter han fick reda på att jag ljög så banna han mig och då föll jag för grupptryck som jag gjort 5 gånger tidigare och fattar inte varför jag gör det varje gång. Jag hoppade vår dc och dom sa åt mig att skjuta folk i noclip och ta deras vapen. Detta var nog det dummaste jag kunde ha gjort då detta gjorde saken mycket värre än va det var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mitt gäng eller mina kompisar eller vad man ska säga var i en skottlosning, jag var i noclip och jag ressade en av mina kompisar efter skottlossning så han skulle slippa kryckan. Efter detta hände så tog Ludde mig i support där han frågade varför jag ressa han och då ljög jag för han och sa han skrev en report. Men han märkte ju att jag ljög eftersom det inte stod i logs. Ja efter han fick reda på att jag ljög så banna han mig och då föll jag för grupptryck som jag gjort 5 gånger tidigare och fattar inte varför jag gör det varje gång. Jag hoppade vår dc och dom sa åt mig att skjuta folk i noclip och ta deras vapen. Detta var nog det dummaste jag kunde ha gjort då detta gjorde saken mycket värre än va det var.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var inte en felaktig ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 3 gånger perma. första bannen var när jag var icke medlem när jag skicka en onödig report. Andra bannen var staff diss. Trejde var när jag fick ban i 15 dagar för clogg och fick perma ban då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja för det första skulle jag inte ljuga när jag satt i support utan jag skulle bara sagt sanningen att jag hade ressat min polare, jag skulle även aldrig lyssnat på min kompisar och fallit för grupptryck att ressa. Sen att jag försökte göra terrordåd efter allt detta gjorde bara saken tusen gånger värre än va den var, jag skulle bara tagit mina konsekvenser och inte gjort dom värre genom att göra detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag tycker jag har lärt mig några saker. Jag har tänkt på detta ungefär i snart 2 måndader och jag har kommit fram till att detta var nog det dummaste jag gjort hittills. När man tänker på det så låter det så jävla dumt och jag vet inte ens varför jag gjorde de. Ja så de jag har lärt mig av detta är ju då att man inte ska använda sina perms till fel saker för att det kommer fram förr eller senare, dessutom ska man inte lyssna på sina polare för försöka vara cool och passa in i en grupp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Jag förstår att detta är jätte fel av mig att göra men jag vill faktiskt spela på unive igen, jag har förändrat mig och har bytt vängrupp då jag insåg att dom inte var bra för mig. Om ni ger mig en chans till att få köra på servern så kommer jag bevisa att jag har blivit än en annan person.

Och snälla nu istället för att bara neka mig, kan ni inte ge mig någon förklaring till varför ni nekar mig? Hade varit väldigt snällt då det blir lättare för mig att förstå er sida.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka