Inaktuell NOT_MLC | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NOT_MLC

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? NOT_MLC#9179

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Arne Larsson . Redan som liten så gick hans tvillingbror till den kriminella sidan. Arne. Arne Larsson har sitt sätt att göra saker. Om folk pressar honom så kan det gå från att vara glad till att vara arg, ledsen och påtvingad. Han har 2 andra bröder men som han tappat kontakten med. Hans pappa och mamma tappade kontakt med honom efter han flyttade 22. Arne har alltid drömt om olika saker, vissa saker har varit att vara ett litet gäng i staden som man vet till om. Han bor ensam för nuet. Han är alltid ganska glad när han gör saker han älskar, till exempel att köra i sin bil eller åka motorcykel. Han kan bli arg när han inte har gjort något eller tappat intresset när folk vill att han ska göra något annat. Arne älskar kristall, det är en drog som en billigare drog av amfetamin också. Ametist som är lila är hans favorit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp och bra kriminella scenario om jag nu blir kriminell. Men även till social rp det jag söker inom rp. Men mest att va en bra karaktär och ha det roligt och skapa seriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar för att ha kul inte bara vinna alla gånger. Det är väldigt viktigt inom rp.

Hur hittade du Unive? Jag snackade med en kompis ett tag så sa han att jag skulle gå in på Unive.

Vet inter vrf det står medlem är inte det inne på servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka