Accepterad Not_leo | Polismyndigheten Ansökan [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koldolma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Ange ditt födelsedatum: 5 November 2008

Vad heter du på discord? blueface#0077

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 413 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara väldigt aktiv och har varit väldigt aktiv under sommaren när jag börjar skolan kommer jag försöka spela så mycket jag kan. men iaf jag kommer vara mkt aktiv.

Vad heter du? william zindrou

Hur gammal är du? 1998-01-02

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja det är jag.

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för jag tycker att det skulle vara spännande att prova på att jobba som polis och min kompis är polis och jag tycker att det är spännande det han gör och gör ett bra jobb i staden unive. Jag är kunnig inom polisen och tror jag skulle göra ett bra jobb inom polisen där jag är väldigt snabbkunnig och tror jag helt enkelt hade gjort en bra nyta för standen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att se till att sätta stopp på det kriminella. Och göra så det får ett stopp och göra medborgarna trygga. Jag vill också att folk ska tycka gott om oss i polisen och tänka "dom här hjälper". Det är också viktigt att försöka att alltid bemöta folk så bra som man kan.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet dom flesta rangerna som finns aspirant,assistant,inspektör,peket och lite fler. Jag vet flera fordon inom polisen tex v70, det finns också flera olika varianter av målade och civil bilar. Jag kan också många lagar tex knivlagen. När man väll blir polis får man en radio och en radio frekvens. I radion ropar man sitt rang nummer tex, 31-60 påbörjar en trafik stopp.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har själv haft en vän inom polisen och har har inspirerat mig att bli polis och han har peppat mig att bli polis och i flera år har jag gjort mig redo att bli det och nu tycker jag att det är läge. Men jag vet iaf mycket inom polisen och sånt.

Hur är du som person? Jag är en väldigt glad person som är väldigt bra på att samarbeta med andra och jag är oftast väldigt glad och bemöter folk på ett glatt sätt. Jag är väldigt lätt kunnig och brinner för att hjälpa folk. Men jag kan bli lite arg ibland ifall folk inte lyssnar eller något.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka