Accepterad Not_leo | Medlem ansökning[himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Koldolma

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Vad är ditt namn i verkligheten? leo eriksson

Vad är ditt discord namn? blueface#0077

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter william zindrou och är född 1998-01-02 / han är 22 år gamal. och nu har han flyttat till staden unive och han var tidigare polis i sin andra stad och söker till polis i staden unive. hans ursprung är sverige men från pappas sida är han 15% kurd, Han har ett stort intressa av bilar extremt dem lite nyare och gillar också båtar och jetski. Han som person är oftast glad snäll men kan bli arg när någon gör så att han tappar tålamod men han har också jätte bra tålamod.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag har varit medlem tidigare sen åkte jag på en ban och hade inga klipp så jag inte kunnde bevisa att jag inte gjorde något fel men ni ska välja mig för att jag kan alla regler och är aktiv så fort jag har tid. och har varit aktiv sen jag börgade med servern. och jag tycker att jag har hög RP-Nivå och är bra på att anpassa mitt rp utöver ur scenariot utspelar sig och försöka få det att bli roligare, Har dessutom väldigt mycket erfarenhet av rp.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en otroligt bra och välgjord rp server med mycket trevligt folk och många trevliga mods. Det är också den bästa rp server jag känner till och någonsin spelat på. Den är också typ den enda relevanta servern som finns med tanke på hur väl den e gjord.

Hur hittade du Unive? Jag fick ett tips av min vän och blev intresserad direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag och andra spelare ska ha det så trevligt som möjligt och så roligt som möjligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill försöka hjälpa så många jag kan men även försöka göra så att erat community växer genom att berätta om er för mina kompisar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka