Nekad Nosse | Ban överklagan [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nosse

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125394176/

Ditt Hex-ID: 110000145727300

Vad är din discord tagg? tecnoman35#8363

Vem var det som bannade dig? Quirkz303

Hur lång tid var din ban? 110 dager

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Tänk på vad du säger ! ~Quirkz303. Återstår: 109 dagar 18 timmar 31 minuter Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte vad jag sakta eller gjort men det enda jag vet är att jag pratade med en gammal gubbe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag sa så pratade jag med en gubbe och sen när jag gick där ifrån så blev jag kickat och sen bannad när jag skulle försöka komma in till servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag gjorde ingen mot gubben som jag vet om jag bara pratade med han och sen gick jag där ifrån och sen blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej kanske inte hade prata med den där gamla manen.?!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte riktig för jag vet inte varför jag blev bannad för (tänk på vad du säger).

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka