Accepterad Nosh | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nosh

Icke Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
11
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: Nosh#7887

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2007

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att söka till helper är för att jag brinner för att hjälpa folk och det kan jag garantera att jag kommer få göra som helper men först och främst vill jag få bort allt lall och alla regelbrott som inträffar på servern då jag anser att server inte är så bra som den kan bli utan att jag ser folk lalla, ha dålig social rp samt inget sunt förnuft tänk. Jag vill få server att bli så stor som möjligt med hög rp nivå. jag vill kunna utveckla servern på positiva sätt och hjälpa dom som behöver hjälp. Jag har lätt att snacka och förstå folk och det tror jag att jag kommer ha stor nytta av inom straffarbetet oavsett vilken typ av område jag är ansvarig över.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv när jag är vid dator och inte har plugget utanför. (Är vid dator ungefär sen 15:00 - 23:00 varje dag)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på server sedan 05/28/2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit helper tidigare

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna tänka mig att arbete inom alla områden om det skulle behövas men helst inte inom RP som enskilt arbetes område utan helst velat ha något mer att kompensera med.
Men oavsett hur det blir så kommer jag arbeta hårt för att få servern till sina mål och till Sveriges bästa server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka