Nekad Nortx1 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nortx1

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Locke

Vad är ditt discord namn? Nortx1

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abu jönnson 1988-08-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, taskig, konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abu växte upp i ett område där gemenskap betydde allt, men där möjligheterna var få. Redan i ung ålder lärde han sig att klara sig själv, läsa människor och alltid vara steget före. Han var aldrig den som sökte problem, men problemen verkade ofta hitta honom ändå. Genom åren formade motgångar Abu till en lugn men beslutsam person. Han värdesätter lojalitet högt och gör sällan något utan en tydlig anledning. På Unive RP försöker Abu bygga sig ett namn, inte genom onödigt våld, utan genom smarta val, kontakter och respekt – även i en värld där ingenting kommer gratis. Och i framtiden drömmer Abu om att bli gäng kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som kriminell på Unive RP kan jag bidra till bättre RP genom att skapa meningsfulla och långsiktiga storylines. Jag fokuserar på planering, dialog och relationer snarare än snabb action, och låter min karaktärs bakgrund och motivation styra mina handlingar. Genom att involvera andra spelare, bygga konflikter stegvis och spela konsekvenser realistiskt skapar jag RP som känns trovärdig och engagerande.

Jag respekterar alltid serverns regler och andras RP, tar förluster på ett moget sätt och använder kriminaliteten som ett verktyg för berättande – inte som ett sätt att vinna. På så sätt bidrar jag till en levande värld där både kriminella och civila får roligare och mer utvecklande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska försöka göra så att motparten ska vinna senariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag aldrig gjort.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, vdm, backseatgamming, metagaming, inte ha vapen som icke medlem och icke kriminell.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Abu är en kriminell karaktär på Unive RP som formats av en uppväxt där man tidigt lärde sig att lita mer på sig själv än på systemet. Han är lugn, observant och tänker alltid några steg framåt. För Abu handlar kriminalitet inte om kaos eller våld, utan om kontroll, strategi och rätt kontakter. Han värdesätter lojalitet högt och bryter sällan sitt ord. I RP försöker Abu bygga sitt rykte genom smarta affärer, relationer och långsiktiga planer snarare än snabba vinster. Bakom den kriminella ytan finns en person som vet att varje val har konsekvenser – och som är beredd att ta dem.

Nekad ansökan
Anledning: AI

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka