Accepterad Norton2.0 | Beslut Överklagan [monani]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Ditt discord namn: Gladnorton

Ditt Hex-ID: steam:110000146aab1e4

Vad för typ av beslut gäller det? Krim, Medlem

Vem/vilka tog beslutet? Monani vad jag vet

Varför tror du själv att beslutet togs? ja det var så här att min brorsa skickade en annan rp server och först så var jag och hämtade vatten och sen kommer han ner gråtande och säger du är bannad från unive och att nu vet han att han abslolut inte får skicka sånt igen eller bryta mot regelbrott och det leder till bann såklart och att han inte ska göra om detta

Hur är beslutet felaktigt? det var inte direkt felaktit men det var ej jag det var min brorsa och han är jätte ledsen att han har gjort det han gjorde men alla gör misstag och jag har frågat han 20 gånger om han fattar vad han gjorde fel och han säger ja det gör jag och han fattar att det är ett regelbrott så han kommer aldrig göra om detta. Men som sakt gjort är gjort alla gör mistag i livet och man lär sig av sina mistag

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: finns endas en bild där det är en bild där det står att jag har skickat den men man kan ej bifoga bilder men bevis finns i mitt pm annars

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka