Accepterad Norton | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Vad är ditt discord namn? Gladnorton

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Han heter Oscar Svensson han är 27 år gammal. Han är uppväxt med sin mamma och pappa i Sverige i en stad som heter Stockholm. När han var liten så gillade han att köra fotboll, Kampsport och gå till gymmet. När han var tonårig då gillade han billar och kunde märkarna på bilarna. Han gillade också Polisen, Securitas, Mekonomen och Kriminalvården. När han var liten så ville han bli alla som kan rädda staden Polisen, Securitas, Mekonomen och Kriminalvården och få bort billarna från vägen.
Allt jag har lärt mig om Polisen, Securitas, Mekonomen och Kriminalvården när jag var liten att Polisen och Securitas hade batong och Tazer och pistol fast Securitas har inte en pistol. Mekonomen laggar bilar och bärgar billarna från vägen.
Nu är jag vuxen och jobbar som sjukvårdare och har lärt mig mycket inom sjukvården.
Det här är min karaktär.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag bidrar med en bra rp och med hög rp nivå tillexempel när jag jobbar eller om jag är gissla som jag skulle vara gissla irl

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska kunna vinna och förlora man ska om jag ska spela för att jag ska kunna vinna och att motparten ska kunna vinna ett scenario. så att jag ska inte bara köra för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. exp: rdm det betyder att man inte får döda någon utan anledning. vdm: är att du använder billen som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej är ny till fivem men vill köra så då har jag hört att unive är en bra server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag är ny till fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka