Accepterad Norton | Medlem ansökning [Baban1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Vad är ditt discord namn? Gladnorton

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2012

Berätta om din karaktär. Oscar Svenson. Oscar Svenson är 34 år gammal han är född 1990. I familjen har han en Mamma och en Pappa. När Oscar var 10 år gammal så blev han mobbad i skolan han tyckte att det var en svår ålder men att vara med familjen hjälpte. På fri tiden gillade han att fisk med sina kompisar och bada han var väldigt bra på att simma. Han hängde mycket av sin tid vid vattnet för att bada och fiska men även att meka med bilar. När Oscar Svenson blir stor så ville han bli mekaniker eller liknande det var Oscars största dröm. När Oscar blev 14 År gammal så började han meka med Pappas bil när den gick sönder. När det var vinter så plogade han med sin fyrhjuling för att fixa pengar till en A-Traktor men Oscar tänkte att han köper en bil och bygger om den till en A-Traktor. Oscar Svenson såg upp till mekanikerna när han såg en Mekaniker så tänket han: Tänk om jag blir mekaniker när jag blir stor. När Oscar Svenson framtidsplaner är att bli sjukvård eller mekaniker. Oscar Svenson är en väldigt öppen person som pratar om allt är också väldig glad person och väldigt snäll person. Nu när han är lite äldre så vill han bli sjukvård inte mekaniker längre just för att Oscar Svenson är en väldig snäll person och vill hjälpa staden och alla medborgare och hjälpa polisen att bekämpa alla dom kriminella. Nu när Oscar Svenson är 34 år gammal så flyttar han till Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga rp scenarion och och en väldigt rolig karaktär som är öppen och vill berätta om sitt liv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska vara roligt för båda parterna sidor det kan vara roligt att vinna och förlora bara om det det är ett roligt scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. Rdm det betyder att man inte får döda någon utan anledning. Vdm: är att du använder billen som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej är ny till fivem men ville testa och då gick jag till unive rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja. att jag är ny till fivem men jag ville testa att spela så att jag kanske inte kan alla keybinds för just fivem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka