Accepterad Norton. | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145857508/

Ditt Hex-ID: steam:110000146aab1e4

Vad är din discord tagg? Norton

Vem var det som bannade dig? olsson

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel jag åkte tillbaks till en plats för att ta upp kroppar och sen att jag inte ger upp efter jag åkte när jag hade tappat 3 däck samt att jag hoppar in i bilen och drar när de riktar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en bil hoppade ut på oss sedan så tänkte jag ta upp min kompis som dog men jag tänker nej de tar för lång tid dom skulle ta mig då men då hoppar jag in bilen och kör men de riktade vet ej varför jag gjorde så men jag var stressad sen så åker jag tillbaks och tänkte ta upp han men de gick ej då polisen riktade sen så åkte jag iväg och körde en bit utan att ge upp men jag fattar vad jag gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de är ej felaktigt olsson gjorde helt rätt att han bannade mig just för att jag brött mot serverns regler men i stunden tänkte jag ej mig för

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aa har blivit bannad innan men jag har lärt mig efter alla bans förutom alla som var felaktiga. men jag har blivit bannad för hets ooc och sen några till kommer ej ihåg men de finns på mitt andra unive.se konto som jag hade innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat ta upp händerna istället för att hoppa in i bilen och sen att ge upp istället för att köra utan däck i så hög hastighet

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa de kan man säga de kommer ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaa jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka