Nekad Norton. | Ban Överklagan [shabbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145857508/

Ditt Hex-ID: steam:110000146aab1e4

Vad är din discord tagg? Norton

Vem var det som bannade dig? shabbe

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte rpade så mycket på skador utan jag sa bara AJ och inte något i /me och det shabbe gjorde var rätt jag sa aj men det är kanske lite för lite att rpa på skador

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker ner för en väg sedan så krockar jag med en bil som kör och efter vi krockade så säger jag aj och sen åker fram till han som jag krockade med och frågar hur det gick. sen så blev jag bannad. Jag fattar att det var fel hoppas du förstår

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nja det var inte så felaktigt då jag inte rpade tillräckligt på skador i /me Men jag rpade lite men inte så mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad innan för att jag hetsade i ooc. sedan har jag fått för c log. sen för att inte ha rpat på mina känslor sedan fear rp. Jag har lärt mig om alla mina banns att man ej ska göra regel brott. fast alla gör misstag och hoppas du förstår

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat utveckla senariot och skrivit i /me och rpa mer och kanske skriva typ /me ont + yr osv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. om ni skulle unbanna mig så skulle jag absolut inte göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa jag förstår till 100 %

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka