Accepterad Norton | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145857508/

Ditt Hex-ID: steam:110000146aab1e4

Vad är din discord tagg? Gladnorton#9947

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-12-22_233113.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för för att jag inte skrev report direkt och sa att jag tog fel spawnplats jag skulle egentligen skrivit report direkt och frågat om bring till baks där jag va innan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att det var grov skottlossning och hela marken och allt var buggat och då så blev jag ner skjuten och då valde jag att ta spawnmenu och sedan senaste men vad jag inte tänker på är att ta senaste så jag råkar ta piren och sen så blev jag stressad och inte visste vad jag skulle göra och då så valde jag att inte göra något och bara vänta ut så jag dör men jag fattar vad jag skulle gjort egentligen om jag tänker efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktit då jag gjorde fel och inte tog report men jag vet vad jag har gjort fel och om jag kommer tillbaks ska jag aldrig göra om det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad 1 gång innan tror jag iallafal men det var felaktiv då jag skulle jobba på grupp 6 jobbet och när jag tog jobbet så banade 320 mig för moddare men han tog fel id eller vad det nu va

sen också av ac men kommer inte i håg vad som hände men en gång var allafall att det var en moddare som spawnade fram en rocketlansher till vissa och då så tog ac vissa personer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag skulle skriva en report och frågat om jag kan få bring och inte bara väntat vid piren tills jag dör

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, Om jag blir unbannad så kommer jag aldrig att göra om det igen då jag lär mig av mina misstag, om detta händer igen så skulle jag skriva report direkt och fråga om bring

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka