Nekad Norton. | Ban Överklagan [Ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145857508/

Ditt Hex-ID: steam:110000146aab1e4

Vad är din discord tagg? Norton

Vem var det som bannade dig? ankeshof

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 1, För jag ej kunde bevisa att jag tog spawnmenu för att jag ej såg någon så hade jag ej klipp och sen så kunde jag ej bevisa. 2, Att jag hetsade i ooc för att dom pittade sönder och då blev jag lite arg och hetsade i ooc. Men jag har nu förstått att man måste ta det och ej börja hetsa och att man ska alltid klippa. Jag förstår mina mistag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blir jagade av ett gäng sen så blir jag pittad av det gänget. sen så går min bil sönder och då hoppar jag ut och skjuter och dom skjuter som det vorre en skottlossning. Efter så dör jag och så hetsade jag för jag blev så arg på att de pittade och ej rpade på skador och då tog jag spawnmenu och tillbaks för att jag ej såg något. men förstår mina mistag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. om jag ska vara ärlig så var det ej en felaktig då jag ej hade klipp på att jag ej såg något och sen så hetsade jag ju.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan för moddare men dom var felaktiga sen ac bannad men det är typ de en bann av inte rpa på känslor

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa att klippa och att bara slipa att hetsa och låta det gå typ men jag förstår mitt misstag och kommer aldrig göra om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka