Accepterad Norton | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199145857508/

Ditt Hex-ID: steam:110000146aab1e4

Vad är din discord tagg? gladnorton#9947

Vem var det som bannade dig? AC

Bild på banmeddelande: 7EBD1728-D54A-4CE9-BCBF-D0A88625C9BA.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ac banade mig vet ej vrf då jag tabbade ut för jag skulle ta namnbricka från sjukvårds dc för att sätta på den och sen när jag tabbar in igen så blev jag kickad och då stod det att jag var ac bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gick in på min sjukvårds karaktär sedan så tar jag arbetplats och då tabbar jag ut för att få tag i min namn bricka som finns i sjukvårds discorden och sen när jag tabbar in då blir jag kickad och då stor det att jag är ac banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag skulle bara kopiera min namnbricka i discorden och sen när jag tabbar in igen så blir jag ac banade

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad för jag gjorde lite fel då jag tog spawnmenu när jag var död och då såg jag inget så då tog jag spawnmenu och sen så råkade jag ta piren och då räknades det som c logg men staffsen var väldigt bra som lärde mig hur jag skulle göra istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte då det var ac som banade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet inte då jag bara skulle ta namnbricka från discorden och sen så tabbar jag in igen och då var jag banad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka