Inaktuell Norton. | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Norton.

Medlem
Meddelanden
448
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Norton

Ditt discordnamn: Norton

Ange ditt födelsedatum 10 Februari 2012

Varför ska just du bli staff? Jag är aktiv och vet att ni behöver aktiva staffs och jag är väldigt aktiv CA 4 timmar pär dag typ. Jag kommer att bidra med professionalitet mot alla medlemmar och för staffsen. Varför just jag vill bli staff det är för att jag vill hjälpa till med att servern håller och ingen lallar. Jag vill också att alla ska ha det roligt och känna att unive är en bra server. jag vill att alla har ett bra bemötande mot alla medlemar så dom känner sig välkommna till just unive.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker allt funkar men lite saker fungerar inte såsom icke medlemmar eller medlemmar som lallar. Vi säger alla icke medlemar dom lallar mycket och bara springer in på typ marja och lallar skriker och taklar folk.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo vi kan sammarbeta som ett team och sammarbeta snacka med varandra okej nu kan vi specca här vid marja då om vi säger detta med icke medlemar. Vi kan göra att någon samtalar dom och säger till dom och någon annan håller koll eller liknande. att vi sammarbetar

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? man måste vara professionellt för annars kan folk lämna servern för dom inte trivs och det är inte bra att folk lämnar för då skulle comunityt miniska. Och om dom lämmnar då kan de sprida ryckte om servern och då minskar det mer. Men om vi är professionella så kan det bli bra ryckten och flera joinar

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer gå och plugga i skolan och sen så kör jag unive så skolan i typ 7 timmar och sen kan jag köra 4 -5 timmar på unive och köra staff arbete och inte rpa så kommer jag balansera det men ibland kan det hända att jag är mer aktiv på unive

Hur länge har du spelat på Unive? sen 2024 sommaren

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit MA och staff innan

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

Tillbaka