Nekad norten123 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

norten123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? n0rt3n

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger ohlsoon han är 55 år gammal och är uppväxt i östermalm och har haft en väldigt bra uppväxt han gick han gick ut ur skolan med A i alla ämnen samt fick väldigt bra betyg på gymnasiet och började jobba som mäklare i ungefär 5 år samt så flyttade han hemifrån och flyttade in i en helt ny lägenhet. Allting såg bra ut för han och han jobbade på men en dag fick han sparken och allting gick neråt för han han blev lite deprimerad han frågade sin chef om han gick komma tillbacks men han sa nej Roger var tvungen att sälja sin lägenhet och blev hemlös han lyckades att smyg åka tåg, bussar för att kunna ta sig till göteborg han satt på gatorna i några år tills han fick ett jobb på mcdondals han jobbade i 1.5 år där men sedan ville han få ett bättre liv så han sa upp sig han tog alla pengar ringde en uber och åkte till flygplatsen där han köpte han en biljet för att flyga till Unive staden där han beffiner sig nu han fick ett jobb hos bygaren och har köpt en rostig husvagn i sandy och hoppas att bli rik någon dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med social, bra rp och vara väldigt mycket aktiv inget lall

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid spela för sin vinst utan man ska göra så att det blir kul för motståndaren med så att motpartnen kan vinna ibland med

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm. Veichle death match Rdm. Random death match Powergaming. gör omänskliga saker tex rpar inte på skador suntförnuft. Man ska alltid tänka efter skulle jag gjort detta irl? copbait. Medvetandet få polisen efter sig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på unive ganska länge nu utan medlems skap och allting ser bra ut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka