Accepterad NorrlandSWE01 | Ansökan till Servervakt [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland0120

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Calle

Vad heter du på discord? Norrland#0103

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2001

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv ca 6-7 timmar per dag så är gode aktiv inne på servern samt dc. Tiderna brukar vara kring 16:30 - 02:00 vanligtvis

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem totalt ca 1.5år på unive. Var iväg en sväng på annan server nu under sommaren men har nu kommit tillbaka och är full medlem nu igen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/984757307537768468/1018865731556880424/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja det har jag vad jag tror? Jag blev Klackskobannad under tiden som jag var medlem på en annan server men då jag lämnat den servern nu så har jag blivit unbannad här igen.

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att det är ordning på servern. Hålla koll så folk inte bryter mot reglerna och se till att upprätthålla ording och få bort onödigt lall som förstör för oss som försöker bedriva en seriös roleplay. Sedan så gör ju staff mycket av det med men det som hjälper är ju om det inte finns någon staff online eller tillgänglig just då så hjälper det mycket om man är servervakt så man kan banna eller kicka beroende på vilket scenario det vart så man kan fortsätta rpn på ett bra sätt. Sedan om personen i fråga som gjort regelbrott blir bannad så kan man även skicka in om förlängning om det är ett större regelbrott som förtjänar ban förlängning.

Vill även komma in och förklara varför jag vart blacklistad förut. Var klackskobannad när jag bytte server men är tillbaka nu därför jag vart klackskobannad förut.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna se till att det är ordning och reda omkring mig när jag spelar och utför scenarios tillsammans med andra på servern så att rpn flyter på bra så man slipper massa lall och dylikt samt regerlbrott. Jag som streamer är också i stort behov av servervakt eftersom att man till och från får ha med streamsnipers att göra som kommer och lallar framför en ingame och då behöver man verkligen servervakt så att man snabbt kan få bort lallet då det ofta är sent på kvällen som streamsnipers kommer och lallar och det brukar vara svårt att få tag i admin då det vet jag sedan tidigare erfarenheter då jag har varit servervakt förut och vet hur mycket det hjälpte mig speciellt när jag var live.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ja om man är korrupt så är man inte fair and square utan bara tänker på sin egen och sina vänner vinning i scenarios tillexempel eller när det gäller bans osv. Svårt å förklara den delen men om man är korrupt så gör du ju inte det som du ska göra utan gör som du vill och inte bryr dig om att du också har ett ansvar att se till att det sköts snyggt också. Och Servervakt abuse är helt förbjudet och ska inte förekomma alls på servern så det förstör. Du missbrukar din makt och använder dig av din makt på ett sätt du inte borde göra, tillexempel om du kickar folk för saker dom inte gjort, Eller om du bannar folk av felaktig anledning det är bra exempel på abuse, eller om du abusar toggleid. Det är inte okej. Eller om du abusar revive för den delen också, man ska göra saker efter regelboken endast och se till att själv alltid kunna bete sig och kunna fatta bra beslut.
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top