Accepterad NorrlandSWE | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NorrlandSWE

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl

Vad är ditt discord namn? Norrland#0103

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2001

Berätta om din karaktär. Min Karaktär är född och uppvuxen i en förort 10 minuter utanför Luleå i Norrland. Livet har verkligen varit en bergodalbana för mig och det har varit tufft både med kriminallitet och liknande alltid mycket motgångar men jag har alltid försökt kriga mig igenom det och nu på sista tiden så vände det för mig då jag lyckades få ett jobb och möjligheten att kunna ta mig ur det tuffa så jag valde att fly från min hemstad för att resa till Unive där jag är nyinflyttad och där det verkligen går bra för mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem här förut och har börjat lira RP igen efter ett litet uppehåll. Tidigare när jag var medlem här så hade jag otroligt kul och tycker verkligen att ni har den bästa rpn som passar mig väldigt bra. Min roleplay är även väldigt seriös.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive var min första Roleplay server som jag börjare lira på och som jag tyckte var roligast att spela på och hittade även många nya vänner på unive som jag har haft väldigt kul med och gillar erat sätt att bedriva RP.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag skulle börja spela rp genom serchbaren på servers på five m.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Framförallt att ha kul och sprida glädge samt kunna utvecklas med min rp. Om jag får medlem igen så skulle det möjliggöra mycket mer än om jag inte är medlem, det öppnar upp dörren för så mycket mer och jag vill verkligen få chansen att vara medlem igen så jag kan börja spela som jag gjorde förut! :)

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ja, att utvecka min rp ännu mer och se vart det tar mig på Unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka