Accepterad norrlandsvilda | Medlem ansökning [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

norrlandsvilda

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander larsson

Vad är ditt discord namn? norrlandsflummare

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 1996

Berätta om din karaktär. hej mitt namn är billy sörman som barn var jag mobbad och missförstådd bodde i misär darför jag blev så utåtagerande och började med skit åren har varit tuffa för mig men jag ångrar ingenting för det har gjort mig till den personen jag är idag jag bodde tidigare i denna stad men det blev komplikationer så jag fick flytta en snabbis men nu är jag tbx för att stanna om jag nu får chansen jag har alla min rötter här och jag är en glad och driven person som nu jobbar för att försöka hjälpa alla jag kan jag har fått erbjudande att jobba åt en vän så jag tänkte köpa krim så fort jag kommer in för att kunna börja bidra mer till denna stad jag har tidigare levt ett väldigt rörigt liv men jag håller på att avsluta allt och lösa så jag kan gå av utan en massa folk efter mig. men tiden visar om detta kommer kunna gå. om jag kommer kunna byta jobb till sjukvårdare eller om jag blir fast i skiten

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bättre och seriösare rp ska göra allt jag kan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska bara tänka på sig själv och spela för egen vinst att man ska spela så alla tar del av vinsten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm inte döda med fordon rdm inte döda nån utan anlednigar inte bryta ooc man pratar om irl saker in game

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag har spelat mycket på denna server och rp i andra spel som arma 3 garrys mod och liknande

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är till backa som sagt och jag kommer göra allt för att stanna och skapa en bättre rp med er hadde velat ha hjälp med krim oxå

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka