Nekad Norrland97854 | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland97854

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? rednecks_norrland

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Jag hade tänkt att rollspela som Lucas Ohlsson med min bror Erik Ohlsson. Vi tänkte Försöka skaffa jobb på Babas Burgers för att lära sig mer om rp för att senare kunna jobba med svårare jobb som ambulans personal, polis, mekonomen eller vianor.. Lucas är väldigt intresserad av bilar och därför skulle han vilja ha ett jobb så han får en stabil inkomst. Lucas är en väldigt glad kille som har mycket energi som gillar att skoja men kan också vara seriös när han måste. Han skulle också vela lära sig hur man pimpar bilar och kanske skaffa jobb på vianor lite längre fram i sitt liv. Lucas och hans bror Erik gillar att skämta med folk och göra dem glada. Han vill bo i Unive för att han tycket att alla är trevliga och hjälper han när han inte hade några pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rollspels nivå och jag kommer bidra med roliga scenarion. Jag vill hitta nya vänner och jag vill utveckla mitt rollspel på många sätt och vis. Jag kommer bidr med ett glatt humör, följa alla regler och rollspela upp till 100%.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om det är ett scenario så ska båda sidorna i scenariot få vinst i det. Scenariot ska inte gå ut på att ena parten ska vinna osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM, Att man använde sitt fordon som vapen. RDM att man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 500 timmar på svenskt rollspel på FiveM och de mesta är på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning. Frågan - "Berätta om din karaktär."
Tips -
Beskriv lite mer om din karaktärs bakrund.
Du kan ansöka igen om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka