Accepterad Norrland97854 | Medlem ansökning [ColdfaithTV]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland97854

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? rednecks_norrland

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Thomas Bengtsson föddes den 7 maj 1999 i den pittoreska staden Unive. Han växte upp i en kärleksfull familj, omgiven av två äldre systrar och sina föräldrar, som arbetade hårt för att ge honom en stabil uppväxt. Redan från ung ålder visade Thomas ett starkt intresse för vetenskap och teknik, vilket ledde till att han valde att studera datavetenskap vid universitetet.Under studietiden blommade Thomas upp som en framstående student och engagerade sig även i olika extracurriculära aktiviteter, inklusive att starta en programmeringsklubb. Han hade en passion för att lösa komplexa problem och utveckla innovativa lösningar. Vid 23 års ålder fick Thomas sitt första jobb som mjukvaruutvecklare på ett framstående teknikföretag.Thomas resa fortsatte när han, inspirerad av sina resor och en önskan att göra skillnad, engagerade sig i välgörenhetsarbete och startade en ideell organisation för att främja digital inkludering. Nu, vid 25 års ålder, har Thomas inte bara byggt en framgångsrik karriär utan också blivit en förebild för unga som strävar efter att förändra världen genom teknik och medmänsklighet. Hans livshistoria är en inspirerande resa av passion, engagemang och ständig strävan efter att göra skillnad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög rp nivå och hjälpa folk med rp. jag vill utveckla min rp och hitta nya vänner. jag kommer bidra med scenarion som är vinande för både parterna. Jag kan bidra med att skapa intressanta karaktärer och spännande berättelser som kan göra RP-upplevelsen mer livlig och engagerande för alla spelare på servern. Jag kan också vara en pålitlig och aktiv deltagare i RP-evenemang och hjälpa till att driva handlingen framåt på ett sätt som är både underhållande och meningsfullt för alla inblandade. Dessutom kan jag bidra med att skapa en positiv och inkluderande atmosfär på servern, där alla känner sig välkomna och respekterade. Jag kommer skaffa mig ett bra jobb och bidra med bra rp på det sätter också. Jag kommer bidra med mycket aktivitet, jag kommer vara jätte aktiv varje dag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha vinst till exempel att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man är villig att ta hänsyn till och stödja den andra spelarens mål och ambitioner, även om det innebär att ens egen karaktär eller agenda får lida. Det kan skapa intressanta och utmanande situationer i rollspel där man måste navigera mellan olika intressen och prioriteringar för att skapa en mer nyanserad och realistisk berättelse. Genom att vara öppen för att samarbeta med andra spelare och bidra till deras framgångar kan man också bidra till en mer dynamisk och interaktiv RP-upplevelse för alla inblandade. Ingen ska göra scenariot endast för att den ena parten ska vinna på det

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM, Att man använde sitt fordon som vapen. RDM att man dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har över 500 timmar på svenskt rollspel på FiveM och de mesta är på unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det var 24 timmar sedan jag ansökte och fick svar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka