Accepterad Norrland0120 | Ban överklagan [ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland0120

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen

Ditt Hex-ID: steam:11000010650b114

Vad är din discord tagg? Norrland#0103

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Id peek

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att man endast såg clipps fråns hans sida, Jag fick inte chansen att visa upp mina bevis och hur det såg ut från min vinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var i grove vid rondellen och skjöt mot abdi mohammed och hans vänner efter senaste tidens händelser med oss, vi åker in från baksidan av rondellen och ska ta dom för att kidnappa dom men det går snett, Vi åker efter och sedan prejar hans lilla bil och sedan försöker få ut föraren ut ur bilen men han lyssnar inte och gör regelbrott istället.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det eftersom att jag var tvungen att ta hans id han som körde bilen då han failrpade och inte fear rpade eftersom han inte lyssnade på oss och inte gick ut ur bilen när vi riktade på han. Han rpade desutom krim när han är ickemedlem. Som staff teamet säger hela tiden så ska man ta id när det sker regelbrott, jag är desutom inte sv eller något så jag måste ju ta id på han för att kunna anmäla han som gjorde regelbrott.

Id peeken förändrade inte helller något i scenariot då man hörde han prata med någon i bilen och jag desutom såg när abdi mohammed hoppade in i bilen så jag visste ju sen innan att någon låg där. Jag rpade också väldigt noggrant med att kolla in i rutorna i bilen och kontrollera så att ingen var i baksätet eller något före jag kollade bakluckan. Men när jag då sen öppnar bakluckan så tar han th på mig direkt vilket också är failrp.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/FpzBcGxEcgefV/d13379r72g1z?invite=cr-MSxzbWgsNjU3MTc2MDEs
samt att i första clippet när han åker bil hör man han prata med någon i bilen när han säger " vad gör dom bre " så man hör ju också att han pratar med någon i sin bil, när det inte då är någon i passaserarsätet eller baksätet så är det ju rätt självklart att någon är inne i bakluckan, Och att jag också såg abdi hoppa in i bilen vid rondellen så är det inte konstigt att jag kollar hela bilen, i andra klippet hör ni också han i våran bil säga " kolla bakluckan " så min id peek förändrade inte något i scenariot eller gjorde att något blev annorlunda, det var bra att jag id peeka där annars hade jag omöjligt kunnat veta vem det är för att kunna göra en anmälan på han.

jag tog ju hans id desutom för att han såg ut att vara påväg att combatlogga när han inte lyssnade på oss, och när han pratar med nån i bilen så är det självklart att nån är i bilen.

https://medal.tv/games/gta-v/clips/FpAbLPHQOP8tJ/d1337wTxd1RE?invite=cr-MSxsN3AsNjU3MTc2MDEs 10 sek in i klippet så hör du han säga kolla bakluckan också

Jag är också noggrann när jag kollar bilen och frågar föraren vart abdi är men han svarar då vad snackar du om vilket betyder att han ljuger då han nyss var med han, det blir då ännu tydligare att han är i bilen som ni kan förstå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bannad förut, många ogiltiga banns som jag överklagat, tror det är ca 4 stycken banns som stämmer där jag gjort regelbrott som jag inte överklagat där jag gjorde fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Iäntligen ingenting då jag alltid är noggrann med att göra mina scenarios så välplanderade och noggranna som möjligt så att alla ska ha kul och föra scenarios fram via social rp osv, det var precis det vi skulle göra där men eftersom föraren inte lyssnade och inte hade någon fear rp i huvudtaget så var jag tvungen att ta hans id eftersom jag trodde han skulle combatlogga vilket är ett stort regelbrott.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att jag gjorde allting jag kunde för att föra scenariot fram på ett bra och smidigt sätt men eftersom föraren gjorde regelbrott samt abdi mohammed ( cent ) så förstördes scenariot helt och hållet vilket var väldigt tråkigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka