Nekad Norrland | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen/

Ditt Hex-ID: 11000010650b114

Vad är din discord tagg? Norrland#0103

Vem var det som bannade dig? Ahmed Khan

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? " Respektera tjänstemän "

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom påriktigt tycker det är kul

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var inne på bilhandeln sen så när jag kom in så var det bra stämning och så blev jag glad för jag såg sven erik så jag sa tjenare sven erik glatt sen så kommer den ena vakten fram till mig DIREKT och bad mig lugna ner mig och sluta störa när jag inte hade gjort något fel utan bara hälsat på en och börjar dra åh tänk på avstånd för det är corona men så kommer han själv fram framför ansiktet framför mig och inte ens själv har någon mask på sig men ändå ska yttra sig. Sen går jag åt sidan där jag ser en annan vakt och går fram och säger väldigt trevligt hej hur är läget? och så ska han vara så jävla otrevlig och direkt säga att du stör ordningen och börjar prata i mun på mig å typ trycker in micken i munnen lät det som. Dom ville bara skapa drama och kaos framföra alla andra å få mig att se dålig ut blir så fucking less på sånna helt ärligt alltså. Sen säger han att jag ska gå ut, säger då att om jag får kolla igenom katalogen men nej så jag går ut lungt utan något motstånd eller liknande och sätter mig i min bil sen så säger jag om dom inte kom in på polishögskolan att det var därför dom var vakter. Det är väll fan inget fel med det eller? klart man blir upprörd om dom ska hetsa upp sig mot en som från början var lugn. så vadå respektera tjänstemän som anledning till ban alltså wtf. All respekt mot tjänstemän men kan inte dom heller vara trevliga mot en och bara vill skapa problem och hetsa mot en kan dom väll ändå inte förvänta sig att man ska vara glad mot dom? jag var påväg att åka därifrån men precis när jag ska så bannar ni mig istället. och ni säger att ni vill att det ska vara en bra RP på servern alltså herregud men ni förvännar bara den ibland vissa utav er. Ingen kritik mot er alla staffs men vissa av er har faktiskt bemött mig väldigt illa och jag tänker inte vara tyst och acceptera det utan jag tänker inte ta emot massa skit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban till 100% jag agerade som jag skulle göra irl. jag hade respekt mot dom och gick från bilhandeln och satte mig i bilen men klart man blir upprörd det blir väll vem som helst?

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 eller 2 tidigare banns. Har någon till men dom hade jag överklagat och sluppit.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag agerade som att det vore verkliga livet. Jag anser att jag gjorde det som var rätt och kändes mest som att det vore irl.

Har du lärt dig någonting efter din ban? man blir ju nästan rädd att göra saker som känns mest naturligt för en att göra för om man gör det ibland så kanske man åker på en bann?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka