Nekad Norrland | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norrland.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/jayeeetmannen/

Ditt Hex-ID: 11000010650b114

Vad är din discord tagg? Norrland#0103

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23 timmar 57 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? " suntförnuft "

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fanns inte någon anledning i huvudtaget. Blir riktigt less.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Åkte min bil på gatan utanför Vianor sen hipps vipps från ingen stans blir jag bannad?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Svar ja det var en felaktig bann 110% ingen tvekan om saken. Man borde väll få åka bil på gatan? eller är det olagligt nu? tycker det är helt stört att jag blev bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev felaktigt banad förra gången.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skrapade min bil i en stolpe? inte vet jag jag gjorde som sagt ingenting för att bli bannad. Känns ju nästan som om nån av er admins som bannat mig har något emot mig personligen när man inte gjort något fel? jag försöker bara spela på servern och sköta mig och ha kul som alla andra men så får man skit tillbaka från nån admin som bannar mig felaktigt tycker det är skumt som fan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad finns att lära när jag inte gjort nå fel?

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka