Accepterad Norriz | Medlem ansökning [NoCap]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Norriz

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199104143753/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olof Johansson

Vad är ditt discord namn? Norriz#4486

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Gustavsson och är 24 är gammal. Han är glad, snäll och hjälpsam. Just nu lever han i en tvåa med sin bästa kompis Mille som han snart bott hos i 2 år. Olof och Mille gör allt med, det dem gillar att göra mest är att ströga runt i deras gamla Volvo 740 och käka burgare. Olof har stort intresse för bilar och motorer och drömmer om att bli bil mekaniker. Olofs föräldrar är mamma Karin som kommer från Sverige (Norrland) och hans pappa Martin kommer ifrån Ryssland (Moskva). Han har haft en hård uppväxt för att när Olof var 13 är så fick mamma Karin av lungcancer och dog bara ett halvår senare. Olofs pappa Martin tog inte den drastiska döden på ett bra sett, han började missbruka droger och alkohol. Han började komma hem full sent på kvällarna och misshandlade ofta Olof, Martins liv hamnade i ruiner. Inte så mycket senare fick Olof flytta hem till sin morfar Torgny som kunde ta hand om honom. Torgny var också en gammal mekaniker och visade allt om bilar och motorer för Olof. Han blev djupt intresserad av allt Torgny visade. Senare flyttade han hemifrån vid 22 års ålder och gick ut skolan men betygen på topp. Just nu jobbar Olof som reporter men drömmer om att bli Mekaniker som morfar Torgny var en gång i tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att Unive är en av dem roligaste servrarna som jag spelat på och vill gärna bli en större del av servern. Har spelat på Unive ett tag nu och känner mig redo att ta nästa steg på servern och förbättra rp upplevelsen för både mig och andra på Unive. Vill också kunna hjälpa människor på ett bättre sätt och föra utvecklingen på Unive frammåt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig mest intresserad av Unive var nog alla olika saker och möjligheter som det går att göra på servern. Också alla bilar, fordon och kläder.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att mina kompisar spelar och tipsade om servern. Tyckte att det såg riktigt roligt ut började spela på Unive!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att kunna skapa en bra karaktär som många personer kommer känna igen. Samt att utveckla mitt rollspel och skaffa nya härliga vänner och minnen på Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt är mitt mål på Unive att utvecklas inom roleplay. Lära känna nya människor som bor i staden. Bidra på ett bättre sätt. Även att kunna skaffa nya jobb och minnen på servern, och att bara ha en bra tid med kompisar och andra personer på Unive!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Tillbaka