- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199030982392/
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten andersson
Vad är ditt discord namn? NorrLand
Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Ted Nyberg är en person som är uppvuxen i Norrland hans familj flyttade dit från stockholm och nu bor han där hans mål med livet är att bli rik och leva ett så bra liv som möjligt. när Ted var liten så vart han mobbad i skolan men det har han kommit över nu på kvällarna brukar han va med sina kompisar och gymma som han tycker är väldigt kul och han försöker träna sina svagheter mentalt ibland typ som att han är lite blyg ibland men för det mesta brukar det gå bra för han.
Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja bli whitelist på denna server för jag har hört så mycket bra om den och jag vill bli en del av den liksom kunna va med sen vill jag bidra med hög RP och roliga scenarion kanske som lagliga jobb eller något scenario med krim roll sen skulle jag vilja bli chef på något jobb och kanske så men det är för att jag vill bidra med Hög RP och roliga scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har sätt att det är så många som är inne på servern och jag har spelat på den för länge sedan och den var rolig men just det att jag har hört så mycket bra om den och sett så många youtube videor när dom spelar på servern och det ser så otroligt roligt ut och folk värkar ha väldigt kul på servern och det vill jag också kunna ha.
Hur hittade du Unive? jag satt och googlade på sveriges bästa fiveM servers då kom den upp sen så kollade jag på youtube videor och det såg väldigt roligt ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med min RP här på unive är att bli chef på något jobb och ha så hög RP som möjligt och göra roliga scenarion med kompisar och få minnen jag aldrig kommer att glömma sen så vill jag att det ska likna värkligheten så mycket som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten andersson
Vad är ditt discord namn? NorrLand
Vad är ditt födelsedatum? 25 Oktober 2007
Berätta om din karaktär. Ted Nyberg är en person som är uppvuxen i Norrland hans familj flyttade dit från stockholm och nu bor han där hans mål med livet är att bli rik och leva ett så bra liv som möjligt. när Ted var liten så vart han mobbad i skolan men det har han kommit över nu på kvällarna brukar han va med sina kompisar och gymma som han tycker är väldigt kul och han försöker träna sina svagheter mentalt ibland typ som att han är lite blyg ibland men för det mesta brukar det gå bra för han.
Varför ska just du bli whitelistad? jag skulle vilja bli whitelist på denna server för jag har hört så mycket bra om den och jag vill bli en del av den liksom kunna va med sen vill jag bidra med hög RP och roliga scenarion kanske som lagliga jobb eller något scenario med krim roll sen skulle jag vilja bli chef på något jobb och kanske så men det är för att jag vill bidra med Hög RP och roliga scenarion.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag har sätt att det är så många som är inne på servern och jag har spelat på den för länge sedan och den var rolig men just det att jag har hört så mycket bra om den och sett så många youtube videor när dom spelar på servern och det ser så otroligt roligt ut och folk värkar ha väldigt kul på servern och det vill jag också kunna ha.
Hur hittade du Unive? jag satt och googlade på sveriges bästa fiveM servers då kom den upp sen så kollade jag på youtube videor och det såg väldigt roligt ut
Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med min RP här på unive är att bli chef på något jobb och ha så hög RP som möjligt och göra roliga scenarion med kompisar och få minnen jag aldrig kommer att glömma sen så vill jag att det ska likna värkligheten så mycket som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.