Nekad Norrand | Chef-jobb ansökan [PANDISH]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NORRLAND

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Sixten Andersson

Vad heter du på discord? NORRLAND#4077

Hur gammal är du? 13 År fyller år i oktober den 25

Hur många timmar har du på Fivem? Det står 700,8 timmar och sen så tror jag på bara unive har jag nog ungefär 450 timmar minst

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har alltid viljat bli Brandman och hjälpa folk Men jag har typ aldrig sett dom vara aktiva det har typ varit en gång men nu vill jag bli chef och försöka få det här jobbet att bli roligare så att fler söker dit och att jobbet blir mer aktivt så att räddningstjänsten kommer till bilolyckor för igår när jag krockade in med 2 bilar till så ringde jag dom men ingen kom bara polisen så om jag hade blivit chef så hade jag gjort så att det hade blivit mer aktivitet inom räddningstjänsten. Och sen så brinner jag för att rädd folks liv jag har varit både polis och sjukvårdare förut. Och jag kommer vara väldigt aktiv varje dag i typ 17 timmar varje dag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter i just brandman men jag har jobbat som sjukvårdare och där var jag överläkare och då var jag med om många bil olyckor och många bilar som har brunnit och exploderat så jag har släckt ganska många bränder och räddat många liv sen så har jag jobbat som polis och då var det väldigt ofta folk tänkte hoppa från hus och jag tror jag har räddat 12 styckna personer som har tänkt hoppa så jag skulle säga att jag har många erfarenheter inom det men jag har aldrig jobbat som brandman förut.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Bob Persson och han bodde i stockholm och han är 25 år och har en fin schäfer hund. I början sedan när han gick ut gymnasiet så flyttade han och hans kompis till öland där gick dom lumpen tillsamans och båda dom tyckte att det hade varit jobbigt att inte kunna träffa sina familjer Men när dom tillslut hade gått klart lumpen så åkte dom till deras familjer och så åt dom på en restaurang och åt god mat. Efter ett år så började Bob söka till polis har vart då polis och startade som aspirant han tyckte om jobbet så mycket så han var med på alla möten och alla utbildningar han kunde va med på så han vart tillslut inspektör och vart span,kustbevakning och piketen så han slutade jobba där för att han hade nästan glömt bort sitt riktiga liv för han la ner all tid på sitt jobb så han slutade men nu så söker han jobb igen.

Hur ofta kommer du vara inne? Här är alla tider
Måndagar 10:00-23:00
tisdagar 10:45-00:00
onsdagar 10:00-22:00
torsdagar 11:00-01:00
fredagar 09:00-23:00
lördagar 12:00-23:00
söndagar 11:35-00:00

Det är dom tiderna sen någon dag kanske blir längre någon gång kanske blir kortare men det är så där dom flesta dagarna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart då hade jag väll bara hittat på något annat på servern bara om jag blir nekad så gör ju inte det någonting servern är ju lika bra endån men det hade ju varit kul att vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej absolut inte

Har du läst våra Regler? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka