Norrand | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NORRLAND

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten Andersson

Vad heter du på discord? NorrLand#4077

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag har träning på måndagar som börjar 19:00-20:30 men jag kan spela på måndagar från klockan 14:10 till 18:30 sen så kommer jag hem klockan 20:39 och då kan jag köra till klockan 21:00 och sen på alla andra vardagar så spelar jag mellan 14:10 till klockan 21:30 och på helgerna från klockan 10:20-03:00 sen så tar jag pauser kanske i en halvtimme ibland och dricker lite vatten men det är dom här tiderna sen så är det sommarlov och då kommer jag köra mer och längre sen på lov så kommer jag spela mer men typ på speciella dagar som julafton så kanske jag spelar från klockan 13:00 till 16:00 och kollar på kalle anka och sen så kör jag igen hela kvällen typ.

Berätta om dig själv Jag heter Sixten Andersson och jag är 13 år och bor i Östersund som är en stad i Norrland jämtland och jag brukar spela fotboll med mina kompisar sen så tycker jag om att hänga med kompisar och spela fiveM jag spelar ofta FiveM när jag slutar skolan och resten av tiden. Sen efter sommarlovet så har jag kommit in på en ny skola en fotbolls skola den heter prolympia det är vad jag gör på vardagarna och vem jag är

Vad skulle du göra om du blir staff? Ifall jag hade blivit support så hade jag hjälpt så många som möjligt i support sen så hade jag specat folk på servern och kolla så alla följer reglerna och tagit mitt jobb riktigt seriöst och inte lagt ner så mycket tid på min RP utan försökt gjort så alla andra har så bra RP som möjligt sen så hade jag kollat på forumet kanske 3 gånger varje dag och kollar banöverklagningar och sådant. jag hade även noclipat runt och kollat på drogställen och kollat på dom kriminellas RP och sett till så att dom också följer reglerna och såklart kollat på alla så att alla följer reglerna och om det hade varit ett bankrån så hade jag specat det och sätt till så att dom hade bra RP och att inte poliserna gör något fel och inom DC så hade jag sett till så att alla följer reglerna där också så att dom inte skriver saker man inte får och sådant så om jag hade blivit staff hade jag sett till så att folk följer reglerna inom discord och servern och hjälpt alla som behöver hjälp.

Hur länge har du spelat på Unive? typ 5 månader jag har 700 timmar på fiveM jag tror jag har 400 på unive

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag skulle vilja bli en del av staff teamet för att kunna hjälpa folk och se till så att alla har så bra RP som möjligt och ta bort allt lall på hela servern och få unive till en bättre plats jag har varit servervakt för länge sedan och då hjälpte jag till men jag känner att jag vill gå ett steg till och bli support för då kan jag hjälpa mer och se till så att alla har det bra.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle specca folk som bryter mot reglerna sen så hade jag noclipat på ställen där jag vet att det är lall och sådant och sett till att folk slutar lalla sen så hade jag inte bannat någon direkt jag hade sagt att dom ska hoppa support så kan man reda ut det även fast dom får en ban så kan dom förklara sen så kanske dom vet vad dom gjorde för fel eller så får dom en varning och förut när jag var SV så kunde jag inte hjälpa till så mycket som jag ville men nu vill jag göra det bättre och kunna noclipa och se till så att alla följer reglerna och få bort alla lallare så att folk får så bra upplevelse som möjligt och ha det bra här på unive så att unive blir en bättre plats.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja för jag har varit servervakt i typ 2 månader och då kickade jag folk och så jag vet liksom hur man ska göra och att man ska ha en lugn ton och inte banna direkt så jag lärde mig från det

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag skulle säga att jag kan dom flesta

/togglename du ser steamnamnet över folks huvuden
toggleid du ser folks id över dom som du använder för att banna den
/sqlban (id) (anledning) (tid) du bannar personen med angivet ID och anledningen och hur länge
/sqlunban (Hexid) du unbannar personen med dens Hexid
/sqlbanhistory du ser banhistoriken på en person
/sqlbanoffline du kan banna personen om den är offline
/givetiem (id) (vad) (hur många) du ger en item till ID du skrev
/kick (id) (anledning) du kickar personen och en anledning
/revive (id) du ressar IDt
/bring (id) personen kommer till dig
/freeze (id) du fryser personen
/unfreeze (id) du slutar frysa personen
/spec du får en lista med personer som du kan specca då fastnar du på dom men dom kan inte se dig
/noclip du flyger runt osynligt och ingen ser dig
/v (bil) du spawnar fram en bil typ /v ambulance 12 då får du en ambulans svenska
/tpm du TPas till din waypoint
/announce du skriver ut en sak som alla ser som ett server medelande
/dv du tar bort bilen
/goto (id) du TPas till personen
/setjob (id) (jobb) (rank inom jobbet) typ såhär /setjob 20 police 2 då blir du aspirant inom polisen
/svban (id) (anledning) du servervakt bannar någon i 30 min sen blir den unbannad

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja det skulle jag säga för att jag har lätt att anspassa mig till olika saker eller nya för jag visste typ inga servervakt commands men efter 1 timmer visste jag alla så ja det skulle jag säga.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? nej det gör jag inte

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej men ha det Bäst = )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka