Nekad Norrand | Ansökan till Servervakt (weed)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NORRLAND

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? sixten andersson

Ange ditt födelsedatum 25 Oktober 2007

Vad heter du på discord? NorrLand#4077

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på alla vardagar klockan 14:00-19:23
på helger från klockan 10:00-23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag tror jag har 400 timmar på unive (multistaden)

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle försöka göra så att alla trivs bättre på unive och så att mindre personer lallar och bryter mot regler för att det förstör RPn så otroligt mycket och sen så att minska på allt RDM och VDM.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att det är många personer som spelar på servern och då blir det fler som lallar och bryter mot reglerna och då behövs det fler server vakter och därför vill jag bli en för att minska på allt sådant

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? För att jag kommer minska på allt lallande och få fler personer att följa reglerna sen så kommer jag inte banna dom direkt och annars kanske kicka dom för att typ ge dom en varning eller en kick sen om dom gör samma sak igen så SVbannar jag dom eftersom dom inte lyssnar.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är inte partisk och jag kommer aldrig att Permabusea. sen så kommer jag vara väldigt aktiv och försöka minska på allt lall och RDM och VDM så mycket som möjligt sen så är jag snäll och inte dryg

Varför vill du bli servervakt? För att minska på allt Lallande och RDM och VDM och oseriöst RPande och för att göra unive till en bättre plats

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag kan /svban (id) du bannar personen i 30 min /kick (id) du kickar personen men den kan komma tillbaka /dv du tar bort ett fordon /revive (id) du revivear någon /toggleid du ser idet över folks huvuden så jag tycker att jag kan dom väldigt bra : )

Är du whitelistad på serven? ja absolut

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 1 gång samma dag som jag började RP jag RDMade min kompis för att vi hade en boxningsmatch men vi båda ångra det för på den tiden så visste vi inte vad RDM var men nu vet vi det.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej har aldrig gjort och kommer aldrig att göra = )

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka